Subject: Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringu ja selle keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõude avalik väljapanek Metsaelu OÜ Kuriste kinnistu
From: Margo Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Margo Rüütel' <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 12:19:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Oleme nõus ( Kuriste kinnistul) kaevandamisega ja soovime olla jätkuvalt 
kaasatud.

Harju maakond Jõelähtme vald Jägala küla.

Kinnistu Kuriste 24505:002:0170

Lubjakivi -  (Riigi huvi keskmine)

Metsaelu OÜ

Margo Rüütel

50 51 201

From: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 31. märts 2025 09:10
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringu ja selle 
keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõude avalik väljapanek

Hea kinnistu omanik!

Anname Teile teada, et valminud on Harju maakonnaplaneeringu maavarade 
teemaplaneeringu ja selle keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) 
aruande eelnõud.

Teemaplaneeringu eesmärk on koostöös kohalike omavalitsuste ja kogukondadega 
kaardistada ning kokku leppida alad ehitusmaavarade uurimiseks ja 
kaevandamiseks. Sellega panustatakse ehitusmaavarade varustuskindluse 
tagamisse aastani 2050. Samuti seatakse planeeringuga tingimused 
kaevandamisega seotud tegevuste võimalike mõjude leevendamiseks ja 
karjääride korrastamiseks. Teemaplaneeringu koostamisega samal ajal viidi 
läbi keskkonnamõjude strateegiline hindamine (KSH) ja asjakohaste mõjude 
hindamine. Nende tulemustega on teemaplaneeringus arvestatud. KSH eelnõu 
kohaselt planeeringu elluviimisega olulisi negatiivseid mõjusid ei kaasne. 
Planeeringuala hõlmab kogu Harju maakonda.

Lisaks teavitame, et Teie kinnistu ei asu teemaplaneeringu lahenduse 
kohaselt enam ehitusmaavarade kaevandamiseks sobilikul riigi huviga alal või 
selle läheduses. Sellest tulenevalt ei kaasata Teid enam 
planeeringumenetluse järgmistes etappides. Kui Te soovite jätkuvalt olla 
kaasatud, siis palun sellest kirjalikult teada anda.

Teemaplaneeringu ja KSH aruande eelnõude avalik väljapanek toimub 
ajavahemikul 14.04.-14.05.2025. Materjalid on kättesaadavad alates 
14.04.2025 riigi planeeringute veebilehel: 
https://riigiplaneering.ee/maakonnaplaneeringud/harju-maakonna-maavarade-teemaplaneering 
ja ministeeriumide ühishoone fuajees (Suur-Ameerika 1, Tallinn) on asutuse 
tööaegadel saadaval ka paberil planeeringumaterjalid.

Teemaplaneeringu ja KSH aruande eelnõusid tutvustav avalik arutelu toimub 
17.04.2025 kell 18.00 veebis, millega liitumise link lisatakse planeeringu 
veebilehele arutelule eelneval päeval.

Teemaplaneeringu ja KSH aruande eelnõude avalikustamise tulemusi tutvustavad 
avalikud arutelud toimuvad:
05.06.2025 algusega kell 18.00 Lääne-Harju Vallavalitsuses (Rae 38, 
Paldiski)
09.06.2025 algusega kell 18.30 Tabasalu Kooli algklasside majas (Kooli 7, 
Tabasalu)
11.06.2025 algusega kell 18.00 Kostivere Kultuurimõisas (Mõista tee 2, 
Kostivere)
12.06.2025 algusega kell 18.00 Hüüru mõisas (Jõe tee 2, Hüüru)
16.06.2025 algusega kell 18.00 Kuusalu Rahvamajas (Keskväljak 10, Kuusalu)
17.06.2025 algusega kell 18.00 Nõmme maja saalis (Valdeku 13, Tallinn)
19.06.2025 algusega kell 18.00 veebis (aruteluga liitumise link lisatakse 
planeeringu veebilehele arutelule eelneval päeval)

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium ootab teie kirjalikke arvamusi ja 
ettepanekuid hiljemalt 14.05.2025 aadressile Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn 
või [email-masked]. Lisainfo: Agnes Lihtsa, 58190538.

Käesolev kiri on välja saadetud puudutatud maaomanikele masspostitusena. 
Teavitusega seonduvate küsimuste tekkimisel palume pöörduda ülal viidatud 
kontaktisiku poole.

Lugupidamisega

Külli Siim
Ruumilise planeerimise osakonna juhataja ülesannetes
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium